آژانس مسافرتی فرجام پرواز کیان

آژانس مسافرتی و گردشگری فرجام پرواز کیان به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های شرکت خدمات گردشگری حقا سیر رضوان و به‌عنوان نماینده انحصاری این شرکت در تهران فعالیت می‌کند.

مجموعه بزرگ حقا سیر رضوان به شماره ثبت 38358، با بیش از یک دهه تجربه و تلاش مستمرِ تیم پشتیبانی کارآزموده و مجرب و روزانه 9هزار صندلی، به‌عنوان بزرگ‌ترین چارترکننده پرواز در ایران مشغول به فعالیت میباشد.

تاریخچه

فرجام پرواز کیان با راه‌اندازی جستجوگر آنلاین بلیط و هتل اراول، مجوز بند الف، مجوز بند ب و نیز مجوز بند پ از کارگزار رسمی حج و زیارت و همچنین باوجود دفاتر متعدد در شهرهای مشهد، تهران، چابهار، شیراز، بوشهر و کرمانشاه آمادگی ارائه هر نوع همکاری در خصوص رزرو بلیت پرواز، قطار، کشتی، اتوبوس، هتل تک، تور، صدور گواهینامه بینالمللی رانندگی، اخذ ویزا و سایر خدمات گردشگری و طبیعتگردی با کلیه شرکتها، ارگانها و سازمانهای دولتی و غیردولتی در سراسر ایران را دارد

خدمات

برگزاری تورهای داخلی و خارجی، رزرو و صدور بلیط پروازهای داخلی و خارجی با قیمتی رقابتی، چارتر‌کننده برتر پروازهای داخلی کشور، خدمات ویزا و وقت سفارت تنها بخش از خدمات آژانس فرجان پرواز کیان است.

کادر مجرب، محیطی امن، خدمات تضمینی و ارتباطات گسترده داخلی و خارجی همگی از مواردی هستند که مجموعه فرجام پرواز کیان می‌کوشد با تکیه‌بر آن‌ها به بهترین شکل پاسخگوی اعتماد ارزشمند شما مسافرین محترم باشد.

  •   نمایندگی کلیه خطوط داخلی و خارجی و چارتر کننده‌ی مستقیم پروازهای داخلی و خارجی
  •   رزرو هتل در سراسر جهان با نازل‌ترین قیمت به‌صورت online و صدور واچر هتل به‌صورت ریالی
  •   مجری مستقیم تورهای هفتگی دبی استانبول تایلند هند چین سنگاپور مالزی بالی ارمنستان - گرجستان
  •   صدور بیمه‌نامه مسافرتی جهت مسافرت‌های خارجی و مورد تأیید سفارتخانه‌ها جهت اخذ ویزا
  •   تخفیف ویژه برای مسافران گروهی(حداقل 9نفر) برای تورهای خارجی
  •   رزرواسیون سالن جایگاه تشریفات VIP,CIP واقع در فرودگاه امام خمینی
  •   مجری تورهای کیش مشهد قشم شیراز چابهار اصفهان تبریز یزد
  •   نماینده فروش کلیه قطارهای مسافری
  •   اخذ ویزای توریستی و تجاری کلیه اکثر کشورهای مجاز
  •   مجری و مشاوره و برنامه‌ریزی کلبه تورهای تخصصی داخلی و خارجی
  • برنامه‌ریزی و برگزاری سمینارها , نمایشگاه‌ها و جشن‌های برون‌مرزی
  •   دارنده گواهینامه ISO9001 مدیریت کیفیت
  •   برگزارکننده‌ی تورهای اختصاصی و نمایشگاهی و اروپایی
  •   آرامش در سفر با پشتیبانی 24 ساعته
  •  ارائه خدمات به‌صورت الکترونیکی جهت سهولت در انجام امور سفر

مأموریت

«امنیت، شفافیت، دقت، به‌روز بودن و احترام به مشتری اولویت‌های سازمانی ما محسوب می‌شوند و در فرجام پرواز کیان اعتماد مراجعین، اعتبار مجموعه خواهد بود» ما با تیکه بر روحیه کار تیمی سخت تلاش می‌کنیم تا نگرانی‌های موجود در خصوص یک پرونده گردشگری و یا مهاجرتی را به حداقل برسانیم. مأموریت ما رضایتمندی شما و همچنین اطمینان از نتیجه‌بخش بودن خدمات است.

خدمات ویژه

این مجموعه با اخذ نمایندگی از دفتر سفر کارت ملی این امکان را دارد تا در جهت حمایت از بازنشستگان محترم کشوری و فراهم آوردن بستری مناسب با حداقل هزینه از یارانه سفر صندوق بازنشستگی در جهت اعزام بازنشستگان محترم به سفرهای داخلی، خارجی، زیارتی و طبیعتگردی به‌صورت نقد و اقساط خدمات ارزندهای ارائه دهد. در این راستا میتوان از عقد قرارداد با شرکتها و ادارات ذیل نام برد:

کانون بهزیستی، اداره کل ورزش و جوانان، مخابرات، دارایی، شهرداری، آموزش‌وپرورش، استانداری، بازنشستگان زندانها، سازمان مدیریت و برنامهریزی خراسان رضوی، اداره ثبت‌احوال، سازمان انتقال خون، شرکت آب، راه‌آهن، شرکت گاز، علوم پزشکی، اداره برق، صداوسیما، آستان قدس رضوی، اداره میراث فرهنگی و گردشگری، اداره منابع طبیعی و آبخیزداری، راه و شهرسازی، دانشکده فنی، اداره جهاد کشاورزی

حقا سیر رضوان با اجاره، گارانتی و فول گارانتی هتل در مشهد و چابهار (و در آینده نزدیک سراسر ایران) به فعالیت در زمینه رزرواسیون هتل نیز مشغول میباشد.

چشم‌انداز

آژانس مسافرتی و گردشگری فرجام پرواز کیان با رعايت نمودن تمامي قوانين گردشگري ، طبق قراردادهاي سازمان ایران‌گردی و جهانگردي و رعایت اصول اخلاقی و حرفه‌ای در برخورد با مشتریان و ارباب‌رجوع و پاسخگویی سریع به شکایات ، نظرات و پیشنهاد‌های سازنده آن‌ها ، سعی در جلب رضایتمندی هرچه بیشتر آن‌ها که موجب حفظ بقای شرکت می‌شود را دارد .

در پایان ما به مشتریان گرامی این وعده را میدهیم تا با ارائه خدماتی متمایز و مسئولانه نهایت تلاش خود را برای خوشنودی و رضایت حداکثری آن‌ها به کار خواهیم بست. 

تماس فوری