سواحل کیش

اخبار گردشگری فرجام پرواز کیان 29 تیر ، 1400 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

یکی از مناطق توریستی در ایران، جزیره زیبای کیش است که در اطراف آن آب های خلیج فارس ایران دیده می شود. جزیره کیش پر از مکان های تفریحی و مراکز تجاری است. جزیره کیش از خاطره انگیز ترین مکان های گردشگری و توریستی محسوب می شود و بی شک برای شما و عزیزانتان سفر به یاد ماندنی خواهد بود.

یکی از این مکان های ناب و دلچسب جزیره کیش سواحل زیبای آن است. این سواحل به دلیل جنس مرجانی خاک به رنگ نقره فام دیده می شوند که در زیر نور آفتاب درخشش خیره کننده ای دارند. همچنین آب این جزیره کاملا شفاف است، آنقدر که به راحتی می توان تا مسافتی از کف دریا را مشاهده کرد. زلالی آب دریا از نظر کارشناسان محیط زیست، به دلیل وجود مرجان ها است که علاوه بر زیبایی بی نظیرشان نقش تصفیه کنندگی هم بر عهده دارند.

از ویژگی های دیگر سواحل کیش می توان به وسعت زیاد و بی خطر بودن آن اشاره کرد که این ویژگی بی نظیر جزیره کیش، باعث جذب گردشگران و توریستان بسیاری شده است و در تمام فصول سال مکانی دنج وو راحت برای توریستان به ارمغان می آورد.

ساحل میر مهنا

یکی از شلوغ ترین و بزرگترین مناطق تفریحی در جزیره کیش، پارک ساحلی میر مهنا است. این پارک به غروب دل انگیز و مناظر زیبایش معروف است، از دیگر جذابیت های این پارک ساحلی قدم زدن کنار لاکپشت های آرام این جزیره است. این پارک ساحلی دارای پیست دوچرخه سواری است و می توانید از ماهگیران بومی آن منطقه ماهی تازه بخرید و یا ساعات مشخصی می توانید در اسکله به ماهیگیری بپردازید.

همچنین در مجاورت پارک ساحلی میر مهنا، شهر زیرزمینی کاریز و بولینگ مریم نیز وجود دارد که از جمله مکان های تفریحی این ساحل است که می توانید از آن ها دین کنید.

تور های ویژه

تماس فوری