بازارهای چابهار

اخبار گردشگری فرجام پرواز 30 فروردین ، 1400 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

بازارهای چابهار

چابهار منطقه آزادِ سیستان و بلوچستان می باشد و به دلیل قرار گرفتن در حاشیه دریای عمان، محل ورود بسیاری از محصولات هندی، پاکستانی و چینی به ایران حساب می آید.

طبیعی است که این اقلام و محصولات در چابهار با قیمتی بسیار مناسب تر از سایر شهرها، عرضه می شود. در تور چابهار می توان انواع پارچه های محلی، کیف و کفش و برند دست دوم یا کیف و کفش را خریداری کرد.

علاوه بر پوشاک، این منطقه به دلیل برخورداری از کالاهای لوکس و انواع ظرف و ظروف آرکوپال و کریستال خارجی، معروف می باشد.

در زیر به چند تا از بازارهای معروف چابهار می پردازیم با ما همراه باشید.

بازار پردیس چابهار

از مهمترین مراکز خرید چابهار، می توان به مرکز خرید پردیس اشاره کرد که در کنار چند بازار پر طرفدار دیگر با استقبال بی نظیر گردشگران تور چابهار مواجه شده است. در این مرکز خرید فروشگاه های زیادی وجود دارند که اقلام متنوعی از جمله کیف و کفش ، وسایل الکترونیکی ، لوازم آرایش و ....را عرضه می کنند. بازار پردیس از یک پارکینگ بزرگ در پشت مرکز خرید برخوردار می باشد.

آدرس بازار پردیس چابهار:
بلوار امام خمینی، به سمت کنارک، 10 کیلومتر بیرون شهر، مقابل پارک چابهار


  

بازار فردوس چابهار


بازار فردوس، اولین مرکز خرید مدرن چابهار به حساب می آید که در آن همه‌ی اقلام موجود می باشد.

در این بازار معروف از مراکز خرید چابهار می توان انواع پارچه، کیف و کفش و همچنین لوازم آشپزخانه از قبیل انواع ظرف ها، تنقلات، خوراکی، ابزار و لوازم آرایشی را پیدا کرد. 



آدرس مرکز خرید فردوس چابهار:
جنب اداره منطقه آزاد چابهار

بازار صدف چابهار

یکی دیگر از پر طرفدارترین مراکز خرید چابهار بازار صدف نیز می باشد که نه تنها توریست های ایرانی که توریست های خارجی نیز رفت و آمد زیادی به آنجا داشته اند. این بازار از لوکس ترین مراکز خرید چابهار به حساب می آید و انواع مارک ها و برندها را عرضه می کنند. در این بازار می توان از پارچه های متنوع، انواع کفش و پوشاک زنانه و مردانه و اقلامی مثل چای و شکلات، لوازم خانگی و برقی معروف و لوازم الکترونیک مثل موبایل را دیدن کرد. 


آدرس بازار صدف چابهار:

بلوار ریگی، منطقه آزاد تجاری چابهار.

  
بازار ابریشم چابهار

بازار ابریشم یکی از پر طرفدار ترین بازارهای چابهار به شمار می آید . در این بازار اجناسی از قبیل لباس و پوشاک، زیورآلات، نقره و بدلیجات نیز یافت می شود. به علاوه انواع کالاهای مصرفی مثل لوازم خانگی، محصولات آرایشی، محصولات صوتی و تصویری در بازار ابریشم به فروش می رسد. در این بازار اقلام دیگری مثل مواد غذایی نیز عرضه داده می شود و مردم محلی و گردشگران می توانند نیازهایشان را از هایپرمارکت های آنجا برطرف نمایند. از دیگر اقلام موجود در این بازار می توان به لوازم دیجیتال اشاره داشت .



آدرس بازار ابریشم چابهار:
 بلوار امام خمینی، مسیر کنارک، 10 کیلومتری بیرون شهر

تور های ویژه

تماس فوری